Агрохимичні технології - 10 років на ринку України

Компанія «Агрохімічні технології» працює на українському ринку ЗЗР з 2008 року. За цей період вона встигла увійти до ТОП-8 компаній виробників та постачальників ЗЗР в Україні, а також стати компанією №1 серед генеричних компаній за об’ємом імпорту ЗЗР в Україну (за даними Держслужби статистики, аналітики незалежних агентств та власних маркетингових досліджень). Доля компанії на ринку в тоннах продукції становить 5,2%, а препаратами «АХТ», реалізованими у сезон 2017/18, при однократній обробці можна покрити 8,8 млн га.
У 2019 р. «Агрохімічні технології» починають працювати під новим логотипом, який найповніше відображає філософію та концепцію роботи компанії. Синя крапля на логотипі — новий знак ефективності, символ високої чистоти, надійного контролю та незмінної якості препаратів «АХТ».
Богомаз Сергій, керівник агрономічної служби:
«Для АХТ ребрендинг — це не просто «зміна картинки». Головна задача «синьої краплі» — допомогти аграрію у пошуку ефективних продуктів.Раніше більшість прихильників наших ЗЗР не знали, що користуються препаратами виробництва «Агрохімічних технологій». Ми робили акцент на назвах препаратів, і кожний з них мав окремий логотип. Тому коли у агронома з'єднання була нова завдання у захисті рослин, а ефективне рішення від АХТ було зовсім поруч – знайті його було досить важко.
Тепер аграрію набагато легше знайті препарат, якому він зможе довіряти. Тепер їх перевірений виробник має «обличчя». Синя крапля — наш особистий знак ефективності!».
Успіхи компанії за 10 років послідовно та детально описані в статті - https://superagronom.com/news/6226-kompaniya-agrohimichni-tehnologiyi-vidznachaye-10-rokiv-uspishnoyi-roboti-na-rinku-zzr
Інтернет-магазин "ТДА" реалізує тільки оригінальну продукцію компанії АХТ як офіційний дистриб'ютор.